Friday 28 September 2012

Manisnya Kurma Ini

Assalamualaikum dan Salam sejahtera

Alhamdulillah..




Khamis lalu saya mendapat berita baik dari InTeam Publishing yang memberitahu, buku motivasi tarbiyyah yang brtajuk "Manisnya Kurma Ini-mimpi tidak selalu indah, hidup tidak selalu payah." yang berada di pasaran sejak januari 2012 telah terjual lebih dari seribu naskah. syukur kepada Yang Esa.

Jutaan terima kasih kepada Ustaz Nordin Jaafar, yang memberikan kepercayaan kepada saya untuk m

enulis buku ini. Datuk Ameer Soekre Ishak, kerana saya banyak terhutang budi kepada SIM yang memberi peluang saya mengasah semula qalam yang hampir tumpul.

Terima kasih kepada guru saya Ustaz Prof Mohamad Kamil, pelajar2 saya Muhammad Iz'aan JasmeAdawiah Ibrahim,Husaini HusseinAeyDa KarymRoslinda AhmadAdi Suria Samsudin, dan semua sahabat2 saya yang telah mempromosikan buku ini walaupun tidak diminta. Allah saja yang dapat memberkati budi baik kalian.

Kepada semua yang sudi memberikan sokongan moral kepada saya dengan membeli dan meminta saya menulis buku yang kedua....terima kasih dan doakan agar saya dapat menyiapkan buku yang kedua pada hujung tahun ini. InsyaAllah.








p/s : Kepada pembaca-pembaca yang berminat untuk dapatkan buku ini, boleh dapatkan di kedai-kedai buku berhampiran anda. Seperti di MPH dan sebagainya. Untuk para pelajar UIAM, boleh dapatkan dari Madam Fauziah sendiri di pejabatnya di AIKOL dgn harga RM 15 - 
Admin. 









0 comments:

Post a Comment